donderdag 17 januari 2013

Welkom

Al lange tijd ‘snuffel’ ik rond op diverse woonblogs en picasa-albums om te genieten van jullie verhalen en prachtige foto’s. Eind januari 2012 kregen mijn vriend, onze kat en ik de sleutel van ons nieuwe huis. Ons huis ligt aan het begin van een bos in een klein dorpje op de Veluwe. Na 7 maanden verbouwen genieten we nu van ons huis en is er ook tijd gekomen om mijn passie voor wonen met jullie te delen via mijn blog. Uiteraard ben ik benieuwd naar jullie reacties of om gewoon een berichtje te krijgen. Dus laat gerust een berichtje achter.

Groetjes,
Reineke


8 opmerkingen:

  1. Yes het is gelukt. Ik kan je blog zien. Leuk, ik ga je gelijk in mijn leeslijst zetten.
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Martine, bedankt voor je hulp! Dit was echter niet het blog dat ik al had gemaakt. Ik ben dus maar opnieuw begonnen. Van het weekend maar eens tijd maken om 'smoel' aan het blog te gaan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou welkom in blogland hoor. En ik ga je volgen
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Reineke,

    Leuk dat je mij ook gaat volgen, ik heb me inmiddels ook bij jou aangemeld.
    Je bent dus ook nog niet zo lang actief in Blogland? ;-)
    Ik ook niet hoor.
    Mooie foto's van je interieur.

    Liefs,Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Reineke,ik zag je berichtje op mijn blog. Ik heb geen mail van jou gezien hoor, dat wilde ik toch even zeggen..
    Succes en veel plezier met bloggen, in het begin gaat het niet vanzelf weet ik nog, maar het wordt echt steeds leuker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel blog plezier! Ziet er mooi uit!

    Groetjes Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow. Ik ben zelf geen blogger, maar kom toevallig al surfende op het net bij jou terecht. Erg mooi. Heb je in mijn favorieten gezet en ga je volgen! Succes en vooral blijven schrijven en flink wat fotograveren!! Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Reineke, via Linkedin werd mijn nieuwsgierigheid gewekt naar "Reineke is nu Eigenaar bij Welbi". Zodoende kwam ik op jouw blog terecht. Wat een geweldig smaak- en sfeervol ingericht huis heb je. Complimenten. Je hebt een leuke blog. Ga je zeker volgen. Groeten Corina Methorst-van de Pol (NVD)

    BeantwoordenVerwijderen