dinsdag 18 juni 2013

Stenen rammen

Vorige week kreeg ik een telefoontje van Seizoen & Stijl dat de stenen rammen (eindelijk) binnen waren. Theo had mij er vorig jaar al twee voor mijn verjaardag beloofd, dus afgelopen vrijdagavond togen wij richting Ochten. Ik ben pas 1 augustus jarig, maar mijn verjaardagscadeau mocht ik gelukkig al wel een plekje in huis geven. Of ze op de schouw blijven staan weet ik nog niet. Theo vindt de voorkant van de rammen namelijk mooier om te zien dan de zijkant, dus misschien verhuizen ze nog wel richting de tv-kast of naar een wijntafeltje of… 



12 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze... het is het wachten wel waard geweest... ik ben ook gebeld dat ze binnen zijn... dus binnenkort gaan wij richting Ochten.

    Geniet van de zon,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het wachten zeker waard geweest, ze staan prachtig op je schouw.
    Mooie aanwinst.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn wel héél erg mooi!!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ze blijven mooi he? Ik heb er laatst ook één gekocht. Je kunt er zo mooi mee decoreren. En nu er van genieuen he?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staan mooi bij je ander "huisdier", die daar hangt. Heel sfeervol. Misschien wel eens leuk om ze inderdaad eens anders neer te zetten, met de gezichtjes naar voren. Goed plan.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor, ze staan mooi op de schouw.
    Ik heb er zelf ook een, en verveeld nooit.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je ze nu hebt.
    En grappig dat ik ze nu op zoveel plaatsen zie staan. Zelf heb ik er ook een maar die heb ik al zoveel jaren, en is ook nog een heel andere kleur.
    Wil maar zeggen, dat hij dus niet snel verveeld in huis waar hij ook staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blog heb je! Ik ga je volgen hoor!
    Prachtige ree trofee heb je hangen.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er ook 1, ze blijven mooi!!

    Fijne dag, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook al enige tijd in het bezit van een ram. Ideaal verjaardagskado, want ook ik heb hem voor mijn verjaardag gehad. Hij blijft mooi, en tijdloos.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke blog. Via via ben ik hier terecht gekomen. Ik ga je graag volgen! Ik heb toevallig gisteren een ram gehaald bij S&S. Ze gaan echt hard, want zoveel stonden er niet meer. Maar je kan er in ieder geval alle kanten mee op, alleen ze zijn zo zwaar :-)

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog,vind het nu al leuk al dat bloggen.
    Leuk die rammen aangezien ik zelf een ram ben ga ik er ook maar eens naar kijken wel toepasselijk.

    Leuk blog ik blijf je volgen!!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen