maandag 28 december 2015

Hallo, ik ben Gizmo!

Mag ik mij even aan jullie voorstellen? Ik ben Gizmo en ik woon sinds afgelopen donderdag bij Reineke en Theo.

 
Toen Reineke mijn foto zag, was ze direct verkocht. Ik begrijp dat ook wel, want ik ben een heel lieve, maar wel een beetje ondeugende kat van inmiddels 13 weken oud. Ik werd vier uurtjes na de geboorte van mijn broertje en drie zusjes geboren en woog 50 gram. Ik eet en drink goed, want inmiddels weeg ik al 1.900 gram.
 
 
Mijn oortjes hangen (nu nog steeds een beetje) naar buiten en beneden. Daarom hebben ze mij Gizmo genoemd. Ik schijn namelijk op Gizmo uit de film 'Gremlins' te lijken.
Het vrouwenbaasje wou mij eigenlijk een stoere naam geven, maar toen zij mijn oren zag, zei ze gelijk dat ik 'een Gizmo' ben. Ik vind het wel leuk klinken, dus prima.
 
Samen met mijn mama, broertje en zusjes op een krabton.
 
Reineke en Theo zijn meerdere malen bij mij wezen kijken en waren super blij dat ze mij afgelopen donderdag eindelijk mee mochten nemen. Ik moest namelijk eerst 13 weken oud zijn voor ik het nest mocht verlaten. 
 
Onderweg naar mijn nieuwe huis zat ik in een mooie katten draagtas op schoot bij mijn nieuwe baasje. Ik moest wel een beetje miauwen, maar ik zag onderweg ook zoveel om mij heen. 
 
Eenmaal thuis ben ik gelijk op onderzoek uitgegaan en ik weet heel zeker dat ik mij hier wel ga vermaken. Er stond een grote kerstboom in de woonkamer en in de overgordijnen in de eetkamer kan ik ook wel klimmen. Dat ga ik maar eens proberen als het baasje even niet oplet.
 
De kerstboom heb ik inmiddels al wel ontdekt. Ik begrijp er niets van, maar die hebben mijn nieuwe baasjes al na een paar dagen weer uit elkaar gehaald. Blijkbaar vonden zij het niet zo leuk dat ik al helemaal tot bovenin de kerstboom kon klimmen. Ik vond het eigenlijk wel stoer van mezelf.
 
 

Na ongeveer 2 uurtjes spelen ben ik altijd een beetje moe en ga ik slapen. Dat doe ik het liefst bij het vrouwenbaasje op schoot, maar als ze bezig is, dan ga ik lekker op haar plekje op de bank liggen. Dat ga ik nu ook maar eens doen. Tot later!
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje en al zo ondeugend Hi Hi. Ik zou ook heel graag een kat willen maar durf het niet aan met de nieuwe meubels :(

    We zien je vast vaker langs komen.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je zo'n mooi diertje in handen krijgt, smelt je hart toch vanzelf. Wat is ie mooi! En de foto's van hem in de kerstboom zijn hilarisch!

    Veel plezier met Gizmo! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na Joep zie ik overal Britjes opduiken hihi....
    Wat een lieverd, en moet opeens aan Joep denken toen hij nog klein was. Die kroop toen in een kruik met takken.
    Veel plezier, maar dat gaat vast lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlief hoor, daar kun je echt de hele dag naar kijken hè! Eigenlijk vind ik alle jonge dieren onweerstaanbaar schattig, heel veel plezier met Gizmo!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh dat snoetje!! die foto's in de kerstboom zijn zo ontzetend leuk, heel veel geluk en plezier met Gizmo!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen